Szinte hihetetlen, de 388 kilométerrel árulják a szomszédban ezt a 35 éves BMW M3-at
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
Itt a megoldás azoknak, akik számára az elérhetőbb ár és a gyors tankolási lehetőség sokkal fontosabb a zöld rendszámos villanyhajtásnál.
Erős farmotorral, kézi kapcsolású váltóval és alacsony tömeggel támad ez az idő kerekét kicsit visszatekerő vadonatúj Porsche.
A megrendelők többsége egyértelműen az 5 literes blokknak szavaz bizalmat.
A japán gyártó modernizált terepjárója mintegy négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Mutatjuk a Rothmans tematikájú legendás versenyautót, mely elsősorban elképesztő leszorítóerejéről ismerszik meg.
Gyönyörű vonalvezetés, egyedi fényezés, semmi máshoz nem fogható hangulat – mutatunk egy patinásan gyönyörű régi BMW sportkupét.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
A bivalyerős öthengeres Audi motorral szerelt újdonságnak 2,5 másodperc is elég a 0-100-as sprinthez.
Nem csak egy technológiai dizájnötlet – mondja a főtervező.
Olyan egzotikus feladatokkal találkoznak majd a diákok, mint a kuplungolás.
Ilyen az, amikor a praktikum, a luxus, a teljesítmény és a meghökkentő design kéz a kézben jár egymással.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
Ez a Bon Jovi nevével fémjelzett német kompakt egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
A vásárlók egy része továbbra is kézzel akar kapcsolgatni.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?